Programinis klaidų šalinimas

Automobilio klaidos – tai kompiuterinio valdymo bloko signalai, kurie praneša apie esamus nesklandumus automobilyje. Šie signalai atsiranda dėl variklio, elektros įrangos ar kitų kritiškai svarbių automobilio mazgų gedimų. Taip pat, valdymo blokas reaguoja ir praneša apie artėjančius serviso aptarnavimo intervalus.

Klaidų trynimas – tai automobilio klaidų pranešimų patikrinimas, atliekant jų trynimą/ištaisymą. Ši paslauga teikiama, kai valdymo blokas praneša apie esamus nesklandumus automobilyje. Jeigu klaida praneša apie esantį gedimą ir jo klaidos pašalinimas neišsprendžia problemos, nurodome tikslią gedimo priežąstį ir siūlome atlikti tolimesnį remontą, siekiant pašalinti gedimą.

Dažniausiai pasitaikančios klaidos

Mažas katalizatoriaus efektyvumas – ši klaida dažnai atsiranda užpylus prastos kokybės kurą. Automobilis, kaip sudėtingas elektro-mechaninis agregatas iškarto reaguoja į nepakankamą išmetimo dujų valymą ir apie tai praneša įjungdamas „Check Engine“ lemputę.

Lambda zondas – ši klaida taip pat susijusi su išmetimo sistema. Atliekamas patikrinimas ir jeigu daviklis praeina testą, jis laikomas veikiančiu ir klaidą galima ištrinti. Jeigu yra kokie nors trikdžiai veikiantys daviklio darbą, ištrinta klaida po tam tikro laiko gali atsirasti vėl, todėl gali būti reikalingas tolimesnis remontas. To priežastis gali būti tiek pažeisti daviklio laidai, tiek netinkamai funkcionuojantis lambda zondas.

Oro pagalvės (Airbag) klaida –gali atsirasti dėl kelių priežasčių. Tai gali būti nedidelis įtampos šuolis, kurio atvėju atliekamas sistemos testas ir ištrinama klaida. Arba tai gali būti avarijos metu iššovusi  oro pagalvė, šiuo atvėju ištrinti klaidos be oro pagalvės, smūgio daviklio keitimo ar sistemos „apgavimo“ atjungiant oro pagalvę  – negalima.

ABS klaida – atsiranda dėl daugelio priežasčių: nuo pažeistų daviklių laidų iki pačio ABS bloko gedimo.

Žemas arba perdidelis akumuliatoriaus įkrovimo lygis – gali atsirasti dėl nepakankamo elektros kontakto ant akumuliatoriaus klemų, pažeistų laidų, trūkusio generatoriaus diržo arba netinkamai veikiančio generatoriaus.

Reikia paminėti, kad automobilio valdymo blokai tai sudetingos daugiapakopės sistemos, kuriose yra nuo 30 iki 400 įvairiausių daviklių, kontroliuojančių variklio, greičių dežės, saugos, stabdymo ir kitų sistemų darbą. Todėl nuspėti kiekvienos klaidos priežasties neatlikus automobilio diagnostikos neįmanoma, todėl siūlome, užsidegus indikatoriams signalizuojantiems apie nesklandumus, nelaukti ir patikėti automobilį mums - savo srities profesionalams.